Sugen...

Sitter och lyssnar på R.E.M och E-Bow the Letter och e så skrivsugen! Har varit sugen på att fatta pennan och skriva en massa sen sent igår kväll men jag orkade inte sätta igång då. För har man väl kommit igång och är i rätt stämning är det svårt att sluta. Sen är det här en utav de bästa låtarna att skriva till.   Nu kommer Jimmy snart hem men han går och lägger sig så tidigt så jag får passa på då. Känner mig kreativ idag!

Annars har jag varit på stan en snabbis idag, Gick till banken och öppnade ett nytt konto och shoppade lite örhängen från Ur&Penn,det var ju så billigt!! Men vädret har ju varit sååååå tråkigt idag och nu e förkylningen här. Känns att det är höst!
 Tur att det är onsdag snart för då ska vi,syrran och Seb på Magnus Betner här i falun. Han e så skön!!

dags för lite thaisoppa!

Kommentarer
Postat av: MIRRE

Har receptet här: http://miir.blogg.se/2008/june/mirres-special.html Lycka till :D

2008-10-20 @ 20:06:57
URL: http://miirre.se
Postat av: Frida

Då kanske vi ses då ;)

ska också på Betner imorrn :)

2008-10-21 @ 21:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0