Snart sova

Sitter nu och fixar lite låtar till min Mp3. har äntligen hittat laddaren så nu kan jag poppa  igen. Syrran och Seb gav mig ett program så man kan omvandla youtube låtar till Mp3-Halleluja!! Mitt liv e räddat!!!

Idag vaknade jag av att Martina ringde och tyckte jag skulle komma till Bjurs och hälsa på morfar med henne. Så jag ringde pappa som fick hämta upp mig på vägen hem från Scania och sen åkte jag o syrran till Grycksbo där morfar bor nu. Han är senil och gammal och jag har försökt skjuta upp det länge men nu var det dags. Vi klädde på honom lite varma kläder och gick ut och gick med honom. Han sitter i rullstol men han tyckte nog det var skönt att få komma ut lite. Det gick ganska bra ändå. Inte så jobbigt som jag trodde. När vi åkt hem ingde Donken och tyckte att jag ville jobba så jag fick skjuts av mamma och Martina som skulle vidare till Kupolen. Jobbade bara 3 timmar och sen väntade tacopajen på mig hemma. I morgon e jag ledig så jag ska försöka söka lite jobb och sen kanske vi drar till IKEA sen när Jimmy slutat.


Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0