Möbelsnickeri

Vi har precis snickrat ihop en vägghylla och ett cd-ställ som vi köpte på IKEA. Känns som att vi är där varje helg nästan. Men dagens egentliga uppdrag var att hälsa på syrran och Seb i deras nya lägenhet. Känns lite konstigt att lillsyrran flyttat hemifrån. Kanske får inse att lillsyrran faktiskt är längre än mig? Hmm... Hur som helst hade dom en jättemysig lägenhet och dit kommer jag åka flera gånger. Ska bli jätteroligt att åka till Sensation med dom över nyår. Dom bor i en 2:a, 15 minuters gångväg från Gävle centrum. Deras balkong var i perfekt storlek och kommer bli jättebra i sommar. Vi åkte till Pizza House och köpte lite kebab och gott och sen åkte vi hem och skruvade lite möbler. Jobbar kväll i morgon så jag får sova i morgon, sweet!  

Gonatt!








Ha ha,jag bara fick lov att ta kort på det här. Har åkt förbi med bilen så många gånger och tänkt tanken men nu gjorde jag slag i saken....nåon som känner sig sugen på att ställa upp i fis backhoppning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0