Fullt upp

Idag har det varit fullt upp. Gick upp vid nio trodde jag men egentligen var klockan bara åtta. Vintertid vet ni! Jag var riktigt trött men måste försöka ändra mina nattvanor. Vi åkte till Max och åt lite frukost. deras fajitasallad e så grymt god. Sen åkte vi vidare till Kupolen för tanken var att vi skulle köpa lite julklappar. Brukar alltid vara ute i god tid med klapparna men i år får jag skämmas. Jag brukar redan vara klar i oktober annars. Vi var lite tidiga så vi fick vnta 20 minuter innan de öpnnade. Vi köpte 1 riktig julklapp och 2 små "vid sidan om" klappar. Istället hittade vi en massa onödiga saker till oss själva. Vi gick in på leksaksaffären och köpte lite halloweengrejer. Bästa högtiden efter jul. Nån gång ska jag vara i USA över Halloween. Vi tänkte iaf kanske ha en liten spökmiddag här sen. Vi får se om nån vill komma?
Efter kupolen åkte vi till Blomsterlandet och där hade dom min drömblomma. Jag har försökt med dessa växter innan men aldrig klarat det. Har varit små skott. Men nu hittade jag en stor och dom e så häftiga. Fick bara lov att köpa. Sen åkte vi till Plantagen och köpte lite krukor. När vi kom hem däckade jag i sängen en stund och Jimmy åkte och fixade pizza. Sen har vi städat, fixat lite med terrarierna och nu e det skinande rent. Det e så skönt när det är precis nystädat.

valparna rullar omkring för fullt i Chilis mage och det ska bli så roligt med valpar.



Min nya blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0