Dagens låt

Då var det dags för dagens låt igen. Idag är det Serge, min kompis från Kina, som får ta åt sig äran. Han är så jäkla cool för han har banne mig koll på alla världens band. Seriöst, jag har utmanat honom flera gånger men han klår mig alltid. Han vet fler svenska band än jag gör och varje vecka kom han med nya låtar han letat reda på. Han stod alltid i vårat vardagsrum och dansade efter att vi varit ute på helgerna. Skön kille! Har haft många låtar att välja på men jag tror det får bli The Touch-Le night dominator. Älskar den låten och ja...dom e svenska. Bästa låten att sminka sig med...




Sov så gott



Pink och Serge...älskar det här kortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0