Dagdrömmeri

Vi sitter och dricker lite öl och pratar lite om framtiden. Tanken e ju att vi någon gång ska försöka flytta utom Sveriges gränser och det finns så mycket man vill göra. Mycket man vill men inte så mycket pengar och inget jobb. Ingen bra start.  Holland har ju alltid varit ett populärt dagdrömmeri men nu börjar Thailand konkurrera. Ni vet va underbart och härligt det hade varit att driva en liten restaurang med några bungalows. Börja litet och sedan kanske bygga ut om det visar sig fungera. Vi har suttit och spånat nu och det skulle nog funka om man åkte till Khao Sok och tog hjälp av Phaiwan och Bao på SMiley Bungalows. Vi pratade med Bao om det förra gången vi var där och vi känner att vi kan lita på dom. Världens sötaste familj! åååh,vill ju!

Håller på och tvättar nu. Var meningen att jag skulle göra det i morse men jag fick förhinder. Sängen höll mig kvar helt enkelt.

Igår kom mamma och pappa och hälsade på med en massa goda munkar. Sen åkte vi och hämtade ut ett paket och köpte en ny digitalkamera.  Vi hade varit på SIBA förut men då hade dom inte vår kamera. Igår hade dom fått in nya kameror från SONY och de var ju så söta. Så det fick bli en grön. Touchscreen o allt. Det är nästan så man känner sig lite viktig! Nu ska vi bara lära oss den. Än så länge har vi bara retouchat bilderna vi tagit.

Har en ny favoritlåt som går på repeat. Michelle Williams från Destinys Child har släppt en ny singel och den e grym. Hon var den sista jag trodde skulle göra en sån här låt. Hello Heartbreak

Så nu måste jag hitta ett fast arbete så vi kan fly utomlands

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0