Two and a half men

Åh jag älskar den serien, Jake e så jäkla skön! Idag e det dubbelavsnitt så det blir dubbel glädje. Jag och Sputnik ligger i soffan och dricker glögg. Han är väldigt mammig och pappig nu när Chili stängt in sig i sovrummet med valparna. Ibland kommer hon ut för att säga hej men sen e det fort in igen och kolla så att alla valparna e kvar. Hon e så söt mamma!

Idag åkte jag hem med pappa och skrev ut en massa CV:n så nu e det bara att börja dela ut sig själv. Hatar att söka jobb. Sen tog Sputnik och jag bussen hem och det blev inte riktigt som vi tänkt oss. Planen var att gå av vid jungfrurondellen och sen  gå över bron hem men eftersom jag satt och dagdrömmde fick vi gå från stan. Men det gjorde ingenting, var rätt skönt att gå hem.

I morgon ska jag till HeadBanger och färga håret så det ska bli spännande. Tänkte ta en lite ovanligare färg och leka med.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0