Snodd lista

Har snott en lista från en kompis. Tycker hon e cool!


Jag har....
(x) snott den här listan
(x) rökt en cigarett
(x) rökt en cigarr, smakat iaf
(x) hånglat med någon av samma kön
(x) hånglat med någon av motsatt kön
(x) haft sex  med någon av motsatt kön
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
(x) hånglat med en främling
(x) gått i genomskinligt linne utan BH på Hultsfred. festival och ung e min bortförklaring
(x) varit kär i en lärare
(x) Legat på intensiven
(x) flugit
(x) bott i Kina
( x) sett för många katter i en alldeles för lite bur, China way!
(x) varit i ett jobbigt förhållande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) gjort en snöängel
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) tittat på en solnedgång
(x ) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(x) blivit missförstådd
(x) vunnit en tävling
(x) haft kramp
(x) vän med sin ex
(x) känt mig som en utstött
(x) hatat mitt utseende
(x) ifrågasatt mitt hjärta
(x) varit vilse
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) blivit åtrådd
(x) haft sex med någon jag inte känt
(x) sjungit karaoke, tyvärr
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
(x) åkt rullskridskor, och haft dödsångest
(x) fått en önskan inslagen
( x) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
(x) sjungit i duschen, alltför ofta
(x) drömt att jag gift mig med någon
( x) cyklat i skogen och kommit på att björna setts dagen innan. Det resulterade i operasång resten av vägen.
( x) fastnat med tungan i metall
(x) stannat uppe hela natten
(x) blivit puttad i vattnet med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het
( x) stukat armbågen
( x) varit på gayklubb
( x) prövat på modellyrket, inget för mig
( x) haft en internetkompis som varit läskigt efterhängsen
( x) Blivit kallad cp-unge av en kompis pappa
( x) haft fyrkant med bara tjejer
(x) legat på sjukhus
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
(x) fuskat på ett prov
(x) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
(x ) tittat på spökprogram så jag inte vågat gå och lägga mig
(x) känt mig elak
(x) badat naken
(x) solat naken ute bland andra
(x) fått en stöt
(x) drömt att jag haft sex med en vän/flera vänner

UTSEENDE
( x) Jag är 168 cm lång
(x) Ibland tycker jag att jag är ful.
( x) Jag vill lätt bli brun och försöker om jag har chansen.
( x) Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
(x) Jag har vänner som jag inte litar på.
(x) Jag har flera tatueringar.
( x) Jag är osäker över mitt utseende.
( x) Jag har aldrig haft tandställning men många hål.
(x) Jag har haft glasögon i många år.
(x) Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
(x) En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
( x) Jag har mer än två piercingar.
( x) Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
( x) Jag har fräknar.

FAMILJ
(x) Jag har svurit åt mina föräldrar.
(x) Jag har rymt hemifrån, men bara för en kort stund.
( x) Jag har fått in mamma att gråta.
(x) Mina biologiska föräldrar är ihop.
( x) Jag har ett syskon som är snyggare än mig.
(x) Jag vill ha barn nån dag.
(x) Jag har skurit mig.
( x) Jag har tagit bort ett barn.

SKOLA/JOBB
( x) Jag skolkade mycket
(x) Jag jobbar.
(x) Jag har blivit hotad med avstängning.
(x) Jag har missat mer än en vecka av skolan.
(x) Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats.
(x) Jag har varit onykter på jobbet.

SKAMLIGHETER
( x) Jag har skrattat med i saker jag inte har en aning om.
( x) Jag börjar ännu också gråta av Disney filmer.
( x) Jag har kissat på mej av skratt.
(x) Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.
(x) Jag har gråtit av skratt.
( x) Jag har blivit avslöjad att läsa min pojkväns mail
(x) Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.

HÄLSA
( x) Jag har varit deprimerad.
(x) Jag har fått stygn på ett öppet sår.
( x) Jag har pratat med ett antal kuratorer/psykologer.
(x) Jag har jättedålig tandhälsa
(x) Jag har suttit hos läkaren med en vän.
(x) Jag har ryckt ut en tand
(x) Jag har tagir droger
(x) Jag har haft vattkoppor.
( ) Jag vill ha barn

ERFARENHETER
( x) Jag har tappat bort mig i min hemstad.
(x) Jag har sett en fallande stjärna.
(x) Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna.
(x) Jag har varit på en offentlig plats utan överdel.
(x) Jag har tryckt på alla knappar i en hiss.
(x) Jag har sparkat en kille mellan benen.
(x ) Jag har blivit sparkad mellan benen.
(x ) Jag har hoppat bungyjump.
(x) Jag har gått "skinny dipping".
(x) Jag har lekt sanning eller konsekvens.
(x) Jag har druckit vin en hel vecka.
(x) Jag har valat krocka i en bil.
(x) Jag har skidat.
(x) Jag har medverkat i ett skådespel.
(x) Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet.
(x) Jag har fångat en snöflinga på min tunga.
( x) Jag har sett ett par ha sex på min veranda.
(x) Jag har suttit på ett tak på natten.
(x) Jag har aprillat någon.
(x) Jag har åkt taxi.
(x) Jag har åkt snowboard.

FÖRHÅLLANDEN
(x) Jag är singel
( x) Jag är i ett förhållande.
( x) Jag har varit otrogen.
( x) Jag har varit förälskad i en tjej
( x) Jag har blivit dumpad oftare än jag själv dumpat nån.
(x) Jag saknar någon just nu.
(x) Jag är rädd för att bli övergiven.
( x) Jag är livrädd för att göra slut
(x) Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig.
( x) Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit.
(x) Jag har haft oskyddat sex och fått betala
(x) Jag har sparat något från ett gammalt förhållande.

ÄRLIGHET
(x) Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
(x) Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
(x) Jag har smygit ut utan lov.
(x) Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
(x ) Jag har en hemlighet som ingen vet.
(x) Jag har fuskat i ett spel.
(x) Jag har struntat i ett prov.


DÅLIGA TIDER
(x) Jag har druckit alkohol.
( x) Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden.
( x) Jag har svalt för många piller.
( x) Jag har blivit diagnoserad med depression.
(x) Jag har provat droger.
( x) Jag har önskat att jag haft anorexi.
(x) Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
(x) Jag har vaknat gråtande.
(x) Jag har somnat gråtande.

DÖDEN
(x) Jag är rädd för att dö.
(x) Jag hatar begravningar.
(x) Jag har sett en död människa.
( x) Jag har försökt begåt självmord.
( x) Jag har en önskan om att någon nära ska få då nu.

MATERIALISM
( x) Jag äger fler än 1 backstreetBoys cd
(x) Jag äger en iPod eller en mp3-spelare
( x) Jag har en ohälsosam relation med ett band
(x) Jag köper mycket jag ALDRIG använder
(x) Jag äger något från H&M.
( x) Jag kan bli beroende av Tradera
(x) Jag äger något från en sexshop som jag aldrig använt.
( x) Jag har betalat 600 kr för en jacka jag aldrig använt
(x) Jag äger något från Diesel.

RANDOM
(x) Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det, tycker ändå jag är helt OK!
(x ) Jag har stulit ett par bowlingsskor.
( x) Jag har lätt för att öppna mig för nya människor
(x) Jag ser på nyheterna.
( x) Jag är vegetarian sen 10 år tillbaka
(x) Jag svär ofta.
(x) Jag sjunger i duschen.
(x ) Jag kan sova hela dagen.
(x) Jag har den billigaste mobilen som e llämpad för nybörjare.
(x) Jag är bra på att skriva.
( x) Jag är usel på matte. Fobi!
(x) Jag har svårt at bestämma mig för en frisyr.
(x) Jag är bra på att baka.
( x) Jag vill ha svart hår.
(x ) Jag skulle vilja ha pyjamas på mig till jobbet.
(x) Jag tyckeer om rave
(x) Jag är kär i kärleken.
(x) Jag skrattar åt mina egna skämt.
( x) Jag äter snabbmat varje vecka.
(x) Jag är en sann djurvän
(x) Jag tror på spöken.
( x) Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet.
(x) Jag är väldigt kittlig.
( x) Jag älskar mörk choklad.
(x) Jag spelar alltid musik
(x) Jag är bra på att ta hand om människor
(x) Jag är bra på att laga mat.
(x) Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv.



Ha ha, försöker lura en stackars kines nu att visa sig i camen. Jag frågade om vädret och då sa att han att det var hot and sexy...då får han skylla sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0