saknar mina geniceller

Sitter och försöker få nån sorts koll på hur man designar en blogg...jag ger upp. Jag läser igenom allt väldigt noga men ändå vill det inte fungera? Har väl aldrig utgett mig för att vara ett datageni men det ser ju så lätt ut. Tekniken och alla knappar som hör till är min värsta fiende. Nu slutade TVn funka åxå. Måste faktiskt klaga lite på Herrhagen och Kopparstaden för det är inte första gången Tvn inte får någon signal. Ibland kommer signalen tillbaka inom 30 minuter men ibland kan det gå nästan 2 timmar.                  Suck!

Idag har det annars inte hänt så mycket. Jag har tvättat hela dagen. Det var ledigt hela dagen så jag passade på. Nu hann tom tvätten bli torr. Förresten...någon som har bra tips på hur man tvättar ett IKEA fårskinn?

När Jimmy kom hem åkte vi till Storvik och hämtade lite ormmat. Han vi köpte maten av har huset fullt av skallerormar. Lite läskigt med de stora ormarna. Det var inte det roligaste vädret att köra bil i men jag slapp köra som tur var! Å det var redan jättemånga som hade juldekorerat och det så mysigt ut. Idag satte dom upp en gran ute på gården här så nu börjar det verkligen närma sig. Årets höjdpunkt.....JULAFTON!

I morgon kommer äntligen lönen så då blir det storhandling på WILLYS, städning och faktiskt lite julpyntning. Kan inte hålla mig längre. Sen ska jag försöka göra någon god mat för att fira de nya pengarna.

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Anna

haha gå in på designadinblogg! Där står det en massa om hur man gör! :)

2008-11-25 @ 16:51:46
URL: http://aannapannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0