Questions

RANDOM...

1. Pierca näsan eller tungan? - Båda e redan fixade
2. Vara seriös eller rolig? - Önskar jag kunde vara mer rolig än seriös
3. Dricka röd eller grön mjölk? - Helst inget. Brun då?
4. Tatuera dig eller göra piercing? - tatuering,kan inte få nog
5. Brinna upp eller drunkna? - Drunkna

6. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Mina föräldrar såklart. Men de e sant,ibland slår man ju två flugor i en smäll där...


SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om någon? - Ja?
2. Sol eller måne? - SOOOOL!
3. Vinter eller höst? - Vinter. Julafton och mys och våren e lite närmre
4. Vänster eller höger? - Högerhänt
5. Soligt eller regn? SOLIGT!
6. Vaniljglass eller chokladglass? Chockladglass

OM DIG...
1. Hur mycket är klockan just nu? - 01,37
2. Fullständigt namn? - Anna Malin Bengtsson
3. Vart vill du bo? Där jag trivs. Vet inte riktigt än men det ska vara varmt större delen av året
4. Hur många barn vill du ha? Det får nog bli 2

5. Vill du gifta dig? Ja
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - skär och blandar ihop allt till en röra
7. Har du ätit sushi? Nej fy....ecklit!

8. Favoritglass? Hasselnötsglass...åh,de stora bitarna e så goda
9. Favoritmaträtt? Mammas potatisgratäng e oslagbar
10. Vad är ditt stjärntecken? Vågen
12. Festa loss eller mysig hemma kväll? Oh,svårt! Jag tar o festar loss och tar en mysig hemma kväll dagen efter. Perfekt kombination!
13. Ögon och hårfärg? Blond(rättfärgat hår) med blå ögon
14. Vispgrädde eller chokladsås? - Chokladsås
15. Humör? Mega jobbångest och framtidsångest


HAR DU DE SENASTE 48 TIMMARNA...

1. Kysst någon? Pussat iaf
2. Sjungit? Dum fråga. Sjunger alltid
3. Blivit kramad? - Ja.
4. Känt dig fånig? - Ja
5. Saknat någon? - Ja
6. Dansat galet? - Ja
7. Klippt håret? - Nej, brukar bara hända när jag e full
8. Gråtit? nope
9. Ljugit? kanske?


GREJER...

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Ha ha,nej. Inte vad jag vet iaf
2. Har du en hund? japp,två små troll och 3 valpar för närvarande
3. Sover du helst själv eller med någon? - Det är alltid mysigt att sova tillsammans med någon men jag sover nog bäst själv. Gillar att sträcka ut
4. Tror du på spöken? - Ja
5. Saknar du eller älskar någon just nu? - Jag saknar farmor och hundarna. De är i Bjurs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0