Piercing

Har skickat en förfrågan till Donken nu om dom går med på att jag blir uppsagd enlig överenskommelse? Hoppas dom går med på det så jag slipper straffet på 45 arbetsdagar från alfa kassan.

Om det blir så kommer jag springa iväg till piercaren och fixa min läpp. Innan jag åkte hem från Thailand senaste gången såg jag till att pierca läppen men när jag började på Fazer fick jag ta ut den. Kändes hårt för jag tyckte verkligen om den. Men nu snart  kanske den kommer tillbaka.

Min Malin

Det är det som är så bra med piercingar för gillar man det inte e det bara att ta ur den. Skulle vilja pröva alla piercingar, bara för att ha gjort det. Har alltid velat ha en tjurring men har inte vågat riktigt än.

Dagens samling består av:

Näsan
Tungan
Nacken
Naveln,övre & undre
Öronen,ett antal jag aldrig använder

Gårdagens samling bestod av

Näsan, hade 2 i samma näsvinge
Bröstvårtan, gjorde om 2 gånger
Läppen, har haft 3 olika stilar. 1 var hemmagjord och mindre lyckad, 2 var den vanliga och 3 var den på bilden. Istället för vågrät var den lodrät.

Tatueringarna e 4 till mängden just nu. Har ett motiv jag vill teckna ned på kroppen men behöver lite hjälp. Jag har en bild på ett jättefint dockansikte men det behöver vara något mer än "bara" ett ansikte. Kan visa sen.

Shit,allt sånt här är beroendeframkallande!


Har ni några roliga utsmyckningar?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag önskar jag oxå kunde pierca mig någonstans tyvärr så har jag nickellallergi och kan inte ens ha örhängen :-( men snyggt är det iaf :-)

2008-11-28 @ 07:26:45
URL: http://texaslover.blogg.se/
Postat av: SussieK

Tack så mycket ♥ Kul att du gillar den! Om du ger dig på en sminkning, så lägg upp en bild i bloggen, och skriv till mig så jag får se hur det blev och så jag kan länka till din sida från min blogg :) Kram!

2008-11-28 @ 08:04:33
URL: http://sussiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0