överraskning

Idag e det väldigt segt. Vi drack lite vin igår och kom inte i säng förrän vid 3. Hände en  hel del igår så spänningen var på topp. Lite action förgyller bara kvällen!

I morse (kl 12) gick jag upp, diskade och gjorde våfflor. Kände mig riktigt aktiv och duktig. sen när våfflorna var klara hade hungern försvunnit och jag var helt slut. Har bara tittat på TV och sov lite till på soffan. Jimmy har spelat poker hela dagen och ser nästan lite manisk ut ibland. Men nu har jag lyckats få iväg honom till affären och han har lovat mig en överraskning. Han skulle ta hand om mig ikväll och jag e portad från köket. Inte mig emot!!!

Nu har valparna börjat gå så nu rymmer dom från sin korg lite då och då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0