Orkar inte gå o lägga mig

Sitter i soffan och blickar lite på Förhäxad,lite roligt att se på deras kassa effekter. Ska jobba på Donken i morgon i 3 timmar. Känns ju rätt meningslöst! Man har alltid haft förutfattade meningar om MacDonalds men alla e banne mig uppfyllda nu. Vill inget hellre än att komma därifrån men då måste jag ju ha ett annat jobb först. det känns åxå bara skitjobbigt. Man hör alla nu som blir uppsagda och alla företag som oroar sig för bank krisen o skit. JAG DÅ? Jag måste ju hitta ett jobb nu!!!!

Men jag har sån jobbångest både när det gäller mitt befintliga arbete och de kommande arbeten jag förhoppningsvis hittar. Jag orkar helt enkelt inte söka jobb. orkar inte anstränga mig.  Jag vill plugga till make up artist men finns det jobb där då? 40.000 e lite mycket att bara lägga ut på en hobby. Fan va jobbigt de e att bli vuxen!

De e mycket som e förvirrat nu...Vad ska man göra med sitt liv egentligen? Jag vet en sak jag vil iaf...tingetingeling!! Där är jag helt säker!

Så om någon har ett ledigt jobb som ligger o skräpar nånstanns e det bara att ropa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0