Olika frisyrer

Tänkte bjuda på lite olika frisyrer jag haft under senaste 2 åren. Allt började i Thailand där jag gjorde dreads och det var en sorts hatkärlek. Har alltid velat ha dreads och kände mig ju ganska cool men satans va det kliade och gjorde ont. Pappa klippte av dom sen i Sverige på fyllan. Sen blev det kortkort och sen började jag exprimentera med löshår och skaffade mowhak. Sen lät jag håret växa ut lite, fixade lite mer löshår i en konstig asymmetrisk frisyr innan Kina. I Kina ville dom rycka loss löshåret? men jag fixade det på egen hand. Sen blev det normal frisyr på uväxt tills det blev för mycket alkohol igen och rakapparaten åkte fram och sidorna rakades. Det är hemskt med kort hår för man tänker att det är lika bra att passa på nu när man ändå har kort hår. Man tänker inte på året ändå bara växer 1cm i månaden. Nu e det på utväxt igen med blå slingor. Får se vad nästa uppdrag blir?

 
Pappa klippte av dreadsen en sen natt
Kort och mörkt
Blond och tupp. Tyckte om den frisyren
Rödhårig i ungefär 1 vecka innan jag tröttnade
Blond igen
Hello löshår
Sen "råkade" jag raka sidorna en sen kväll
För tillfället ser jag ut sä här...får se hur länge till?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Visst är hon duktig:-) roligare att blogga när man har en snygg blogg :-) Kramar

2008-11-26 @ 05:58:38
URL: http://texaslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0