Mormor

Då har man blivit mormor då åt 3 små valpar.  Dom e jättesöta och det ska bli så roligt när dom börjar springa omkring sen. Sputnik älskar valpar! Vi trodde det skulle ta några dagar till innan dom kom men när dom väl kom gick det fort. Första valpen var ute på nolltid men sista valpen tog himla lång tid på sig. Men den verkar må bra iaf. 3 små flickor blev det och alla ser dom ut som pappa Sputnik. Han tyckte det var lite läskigt och sprang och gömde sig först. Åh va mysigt det ska bli!

I går var vi ju på 25 års kalas så den här dagen har varit seg. Tur att vi fick en överraskning då!  Jag jobbade på dagen men fick ju lov att åka tillbaka till Bjurs för att hämta mina arbetskläder jag glömt. Det slutade med att jag fick ta pappas bil för jag kom inte av gården med min bil,alldeles för halt. Sen jobbade jag till 4, åkte hem och gjorde mig i ordning och sen åkte vi till Bjurs och hämtade upp syrran och Seb. Dagen till ära, Halloween,hade jag tagit på mig peruken och Jimmy hade fått en mohawk, Daniel hade hyrt OK stugan som han och Bella hade festen i och det var runt 60 personer där. Det var många jag kände igen men inte sett på väldigt länge och många jag inte hade en aning om vilka det var? Vi kom lagomt till att maten serverades och det var mumma. Bella hade fått en riktigt stilig kostym, en kilt med tillhörande keps och accesoarer. Sanna var där och höll uppe stämningen. Hon var överallt och höll låda! Hon e rolig! Jimmy sprang runt och hade djupa samtal med alla så han var det inte ofta man såg. När klockan närmade sig 2 började jag, martina och seb gå hem för jag skulle jobba nästa dag. Det var långt och kallt hem. Väl hemma blev det lite nattmat och jag och syrran satt uppe och pratade lite. Seb var trött! De andra kom lite senare.

Idag började jag jobba vid 12 och har gjort french fries i 4 timmar. Det är varmt och stressigt men det e skönt att göra nåt annat än bara städa lobbyn. Vid 4 kom Jimmy och hämtade upp mg och sen åkte vi hem och slappade. Hade noll ork till att göra nåt så det blev TVn i några timmar. Sen åkte vi och hyrde film och onyttig mat. Chips med lite olika dipper.. SÅnt kan jag äta hur mycket som helst! Filmen var sådär men sen fick vi fullt upp när Chili började föda valpar. NU är jag trött och nu är Chili klar så det får nog bli sängen.

Ha det bra!


Peruken


Intelligenta?


Party Sanna


Botten upp


Daniel och bella


Ida


Syrran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0