lill lördagens baksida

Igår var det ju onsdag som ni kanske vet och vi gjorde lite god,men enkel mat och drack lite vin. Falaflar e så gott! Vi badade, jag fick stryk i kortspel, vi pratade och planerade och julgrejerna plockades fram. Insåg dock att det e mycket som saknas,får åka till RUSTA och shoppa lite mys. 

I dag var jag mindre glad. Huvudet var inte riktigt med på noterna så jag och dogsen låg i sängen till halvtvå! Ingen ville gå upp och sängen var så där perfekt varm och mjuk. Det är så roligt när Chili sover brevid mig. Sputnik ligger nere i fotändan men Chili ligger uppe vid kuddarna och så nära som möjligt. Ofta när man vänder sig om ligger hon precis som jag. Huvudet på kudden, täckter upp till bröstet och helt raklång på rygg. Lilla sötChili!

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mitt knä för så for jag reser mig upp och ska gå känns det som att jag ska få sendrag i knävecket, Mysko?

Ska fortsätta mysa i soffan nu. Har mormors hemmagjorda svartvinbärsjuice, en filt och 2 varma hundar.

Kommentarer
Postat av: martina

guuud vilken snygg sida du fick! :D:D skitsnyggt verkligen

2008-11-27 @ 18:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0