Halloween

Har precis kommit hem från mina föräldrar och har gjort en god nattmacka. Vi åkte till Bjurs efter att Jimmy kommit hem från jobbet och svängde bara förbi Hemköp för att handla lite ingredienser till min halloween festmåltid. Synd bara att dom inte hade svart tagliatelle, det var typ det som var det enda läskiga med maten. Jag gjorde en pasta med saffrans och skaldjurssås. Själv skippade jag djuren och körde vegetariskt. Det verkade iaf vara godkänt! Jag karvade ur 2 pumpor och tände utomhus och det vart mys. Allt som innefattar levande ljus är mys! Till efterrätt hade jag köpt glassbåtar. Var åratal sen jag åt såna sist men de är ju så goda. När vi skulle åka hem höll vi först på att inte komma av gården för det var så halt. Måste sätta på vinterdäcken. Sen glömde jag såklart mina arbetskläder i Bjurs så jag får gå upp extra tidigt i morgon. I morgon blir det 25 års kalas hos brorsan. Blir skoj!!

Natti natt









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0