rolig historia

klockan börjar bli sent och jag kollar igenom lite bloggar. Hittade den här historien på Saras blogg.

 
En anka kommer in till en bar och frågar bartendern:
- Har du bröd?
- Nej, svarar bartendern.
- Har du bröd?
- Nej!
- Har du bröd?
- Nej, jag har inget bröd!!
- Har du bröd?
- Nej för fan, säger jag ju!!!
- Har du bröd?
- Det var ju själva fan! Om du inte kniper näbb om ditt jävla bröd så spikar jag fast näbben i bardisken!
- Har du spik?
- Nej!!!
- Har du bröd?

Passar perfekt in i min humor

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Jo allt är bra! Själv då? Är du fortfarande i Kina? Den där historien är sjukt roligt förresten. Hört den förut och är precis min humor oxå! =D

2008-12-13 @ 10:19:02
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0