Jobb i morgon

KLockan e 3 och jag ska upp om 2 timmar. Inte så smart men tröttheten är spårlöst borta. Ska väl försöka sova lite efter det här men jag har inga större förhoppningar. Sen e det ju söndag så jag har ju fullt upp med mina spökprogram. Har hunnit skriva lite åxå, går bra nu!  Annars har det varit ännu en slappardag idag.  Pizza och en bunt hyrfilmer. Vi har sett Arkiv X  filmen och Björn Gustafsson nya film. Arkiv X var en besvikelse men det var härligt att få se alla igen, Mulder, Scully och Skinner. Dom har varit med länge och orsakat många av mina sömnlösa nätter när jag var mindre. Jag älskade Arkiv X när jag var mindre. Sen har vi Björn och han var som alltid go! Mycket av det på filmen hade man ju redan sett och tyvärr var även den lite av en besvikelse. Det fanns för lite material.
Sen tittade vi på Wallander filmen på 4an och jag hatar den filmen. Har sett den en gång innan jag storbölade! Stefan har alltid varit min favorit i wallanderfilmerna och sen tar han livet av sig!  Suck! Lilla plutten...

Ska försöka betala resan i morgon. Sjukt va snabbt tiden går. Nästa onsdag är det julafton och jag har knappt köpt julklappar. Sen är det tyskland och asien och sen kanske nåt mer. Får se nästa vecka hur det blir. Då kanske vi har bättre koll på våra framtidsplaner. Har en lten kaos känsla i kroppen.

Och i morgon ska jag jobba. Ska gå inlärning i hemtjänsten i Bjursås. Får se hur det gå. Risken finns att jag e ganska trött. Men men...

Idag åt äntligen Fijihonan själv från matskålen. Hon klämde ur sig ett ägg för några dagar en så det är bara att hålla tummarna.

Gonatt från oss alla. Mig själv i soffan



och de under bordet...

Kommentarer
Postat av: madeleine

aa en till blogg att läsa =)

det är bara bra här. själv då? tyskland, asien? låter kul =)

kram

2008-12-15 @ 12:19:24
URL: http://madeleinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0