Fru blånagel!

Igår natt hände nåt jätteläskigt. Jag har ju slagit i tånageln och den har blivit helt blå. Jag har haft en skorv/skorpa (vad säger ni) vid nagelbandet men igår släppte det. Jag satt i soffan och helt plötsligt känne rjag hur något släpper vid nageln. Jag vågar knappt titta för jag är livrädd att nageln har släppt. I stället visar det sig att nagelbandet har släppt. Fy,ryser i hela kroppen när jag tänker på det. BLÄ!



Idag är jag lite mer människa än vad jag var igår. Har fått lite sömn, även om den kom först vid 4 inatt och jag har fått i mig lite riktigt mat, Crepes med kantarellfyllning. Riktigt smaskigt! Ska försöka skriva lite mer idag. Började på en ny fic för den första var så tråkig. Fick inget respons så då tröttnade jag.

Blir lite nervös ang mina planer jag berättat om tidigare. Jag har ju sökt ett jobb som jag trodde jag skulle få reda på den här veckan om jag hade en chans. Ringde idag och de ska börja kolla på alla 400 ansökningar på onsdag och jag ska ju på inskolning på måndag på ett timvikariejobb. Fan,jag vill veta nu så jag kan vara ärlig mot det första jobbet. Min enda fördel med det sökta jobbet är att jag är tjej. Kan ju hoppas på att dom har en tjejkvot dom vill uppfylla. Men jag får se nästa vecka förhoppningsvis. Kanske bli flytt då?

Har lärt mig ett nytt ord när jag kollade på Scrubs nyss. Dummygram (telegram) Kan vara användbart!

Jag var riktigt aktiv  idag innan Jimmy kom hem. Jag stekte pannkakor, gjorde kantarellstuvning, diskade och torkade golv samtidigt! Ibland går det, ibland blir allt brännt. Idag funkade det! Crepes e ju så gott!

Kollade på Röd Drake ikväll och det e bra. Alla filmer som Edward Norton e med i är ett säkert kort.



Jag är så extremt sugen på en tattuering nu och jag har haft det här dockansiktet länge i tankarna. Vet att jag vill ha just det här ansiktet men jag måste ju ha nåt mer. Kan inte bara ha ett ansikte? Någon som har en ide? Tänkte ett tag sätta ansiktet på en krockdocka men det måste ju ha en mening eller nåt? Älskar bilden



Avslutar med en läcker bild som jag snott av min snygga tjej

Grrr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0